Småshopping

Hej på er! 

Idag var jag på stan med mamma. Jag skulle handla lite grejer till sommaren men hittade tyvärr  inte allt jag behövde. Men här är det jag hittade 😊


Det här hittade jag på hm
Blommiga shorts- 149 kr
Linne med palmer på- 49,50 kr
5-pack strumpor- 79,50 kr
Och ett travelkit- 49,50 kr
För jag ska snart resa


Jag och mamma hittade också ett Boxset från casall


För ett tag sen köpte jag de här blusarna på en second hand-butik på Ekerö. De hjälper folk som kommit utanför samhället genom att t.ex. Ge de ett jobb där, för att få tillbaka de på arbetsmarknaden. Jag tycker att verkligen att deras koncept är bra så jag är verkligen nöjd med köpen.

Butiken heter 'gamla huset'

Kram på er 
//Emma 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmuts.blogg.se

Nu har det hänt lite saker sen senast så nu tänkte jag försöka med det här igen. Kram från Emma

RSS 2.0