Våffeltider

Glad våffeldag eller vad säger man. Nu är inte jag som alla andra bloggare som bjuder på härliga våffelbilder. Jag tänker nu bjuda på våffelhelvette! Det börjar med att jag läser helt fel på förpackningen så det kokar istället för att bli en kaka i gärnet. Resultatet blev detta 

Jag ringer tårar till min mamma i förhoppningar att hon har nåt förslag på vad jag ska göra. Hon berättar att det finns ett till paket. Så jag börjar om.
Resultat denna gång: 

Jag som ändå hävdar att jag är bra på matlagning och bakning fick mig en tankeställare efter ännu ett våffeldrama. Jag kan helt enkelt inte göra våfflor gott folk. Men envis som jag är tänker jag försöka igen. Undra hur detta resultat blir?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmuts.blogg.se

Nu har det hänt lite saker sen senast så nu tänkte jag försöka med det här igen. Kram från Emma

RSS 2.0