Bortrest, trött och läxor

Jag har varit bortrest hela helgen och har tragiskt nog inte haft någon uppkoppling! Haha, men i sent i söndagskväll kom jag hem efter att ha haft en jättebra helg. Jag har varit på mitt landställe där jag och min familj tycker om att spendera mycket tid. Anledningen att vi åkte upp just den här helgen var för att min faster fyllt år och hade nån form av kalas där en del släkt och vänner kom. Jag tycker att det var trevligt trots att jag hamnade mitt emellan två generationer. Min kusiner som typ är nästan tio år äldre än mig och några andra barn som är nästan tio år yngre än mig. Haha. Men i söndags innan vi åkte hem passde jag på att träffa min kompis som bor där. Det var kul att träffa henne för det gör vi inte så ofta eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Här nere kommer lite bilder från helgen 







Nu sitter jag i min säng med tända ljus och ska försöka plugga. Har en massa prov innan praoen. Så sätt igång ni som också behöver! Haha
Ha det så mysigt 

//Emma 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmuts.blogg.se

Nu har det hänt lite saker sen senast så nu tänkte jag försöka med det här igen. Kram från Emma

RSS 2.0