Choklad och annat skit haha

Idag är jag riktigt trött. Men då känns det förjävla skönt att sätta sig med en mugg varm choklad. Blev så där plötsligt sugen när jag såg påsarna stå där så fint i skafferiet.. ✌️😥😉
I alla fall är vattenkokaren trasig så jag var tvungen att värma på spisen. Tänkte två sekunder att jag inte orkade. Men suget var för stort så jag tog snabbt fram en kastrull och kokade upp vattnet.

Redan igår testade jag boxhandskarna och det var verkligen jättekul! Ska kanske köra lite mer ikväll! 👍✌️💪

Ska nog plugga lite mer nu så jag får det gjort.

Kramis ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmuts.blogg.se

Nu har det hänt lite saker sen senast så nu tänkte jag försöka med det här igen. Kram från Emma

RSS 2.0