Pasta och annat smått

Hej på er! Har sjukt tråkigt nu, väntar på en kompis är sjukt hungrig och har glömt pengar hemma. Men tänkte jag berätta lite saker som hänt nyligen. I fredags åkte mina kompisar till sm och fick stanna hemma. Hehe. Mor tyckte det var för stor risk för knäna men det var innan jag fick diagnosen. Men i lördags bakade jag pasta men spenat och mozzarellafyllning. Det blev jättegott. I söndags hade jag loppis med klassen, igår träffade jag Alma min kompis och idag ska jag träffa lite mer kompisar. Kram på er ❤️











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmuts.blogg.se

Nu har det hänt lite saker sen senast så nu tänkte jag försöka med det här igen. Kram från Emma

RSS 2.0