Snow

Idag sitter jag här igen. I min säng. Fick sluta tidigare men det känns som tiden flyger iväg. Tänker i alla fall chilla ett tag med tända ljus, drickyoghurt och min elletidning som låg så fint på hallmattan när jag kom hem i måndags. Jag blev både glad och förvånad eftersom jag inte minns att jag hade förlängt min prenumeration. Det förklarade också necessären jag fick hämta ut på posten i måndags. Haha. 
Idag var jag och min kompis Astrid på donken på lunchen eftersom vi misstänkte att dagens inte skulle vara så god. Onsdagar är förövrigt en chill med bara en "riktig" lektion om man räknar bort slöjden. 
Men nu ska jag fortsätta med elle, dricka min youghurt och lyssna på Håkan så hörs vi snart. Kram på er

// Emma 














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmuts.blogg.se

Nu har det hänt lite saker sen senast så nu tänkte jag försöka med det här igen. Kram från Emma

RSS 2.0